JAK PROCES POSTOUPENÍ POHLEDÁVKY PROBÍHÁ?
Nejdříve od Vás potřebujeme podklady k Vaší pohledávce (vyfoťte/naskenujte a zašlete nám fotografii/scan smlouvy, potvrzení o platbě, notářského zápisu, směnku, soudní rozhodnutí, atd.)
Následně naši vyškolení pracovníci oddělení due diligence ve spolupráci se spolupracující advokátní kanceláří posoudí hodnotu Vaši pohledávky a nabídnou Vám cenu za její postoupení.
V případě Vašeho zájmu necháme u spolupracující advokátní kanceláře vypracovat veškerou smluvní dokumentaci, a
1) sjednáme si s Vámi schůzku, kde se vše podepíše, předáte nám originály dokumentů k postupované pohledávce, a v případě platby do 270.000,00 Kč Vám v hotovosti předáme smluvenou cenu za postoupení, jinak do následujícího pracovního dne zadáme příkaz k úhradě v internetovém bankovnictví.
2) zašleme Vám ji podepsanou z naší strany. Vy vše podepíšete a zašlete nám fotografii/scan podepsané smlouvy. V případě platby do 10.000,00 Kč zadáme do následujícího pracovního dne příkaz k úhradě v internetovém bankovnictví. Jakmile obdržíte platbu na Váš účet, pošlete nám jedno vyhotovení smlouvy zpět spolu s originály dokumentů k postupované pohledávce. V případě platby nad 10.000,00 Kč bude úhrada provedena prostřednictvím advokátní úschovy, kdy advokát vystaví potvrzení o složení částky do advokátní úschovy a zašle Vám potvrzení e-mailem. Poté, co obdržíte potvrzení od advokáta, odešlete nám jedno vyhotovení smlouvy zpět spolu s originály dokumentů k postupované pohledávce. Do následujícího pracovního dne od doručení Vaší zásilky informujeme advokáta o této skutečnosti a ten do následujícího pracovního dne zadá příkaz k výplatě z advokátní úschovy.